Härligt hundliv

Alla inlägg den 17 april 2013

Av Jessica - 17 april 2013 20:27

I sommar kommer vi tillbringa en del av ledigheten med släkt och vänner i Åre. Min man "råkade" också anmäla oss till fjällmaran där uppe. Jag har ju inte sprungit så mycket senaste åren pga en nackskada men det här loppet går ju tydligen på mjuka stigar. Långa banan på 4,2 mil var full så där står vi på reservplats och har vi "oturen" att inte komma med får vi bara springa 2,1 mil. Gaaah, jag har sprungit tillräckligt med maror och extremlopp för att klara alla ålderskriser resten av livet och är väldigt nöjd med att ha lagt löpskorna på hyllan.  I dag dammade jag dock av dem och jag och Smilla masade oss runt 8 km. Jisses, man är verkligen inte 20 längre...    


Av en tillfällighet "råkade" jag också skicka i väg en anmälan. Dock inte till något crazy lopp utan till en tävlingslydnadskurs med Maria Brandel som hon ska ha 2 dagar i början av juli uppe i Åre. Jag har ju varit på ett par av hennes clinics och gillar verkligen tänket. Ska bli så himla skoj, absolut värt att kuta upp och ner på några bergstoppar för att få gå den kursen!


Jag och Smilla efter segern i hundlöpet 2011, på den tiden löparskorna i allafall plockades fram en gång i veckan...

 



Presentation


LP1 LP2 SEVCH RLDN RLDF Tikk-A-Ring's Ten Dreams "Smilla" och Sunsilk's Quick Maniac

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Sidor vi gillar


Ovido - Quiz & Flashcards